Aslında kızlar 20. Haftamdan belli kasılmalarımın ve sancılarımın farkındaydım, olabildiğince dikkat etmeye çalıştım yol yürüyemez durumlara gelmiştim 26. Haftalarda, ondan itibaren hiç dışarı çıkmadım evde bile az iş yapınca kasılmam oluyordu. Şuan 32. Haftadayım, dün tetanoz 2. Doz için sağlık ocağına gitmiştim sabahtan, ve her zaman ki gibi bebek için rutin kontrol yapılırken kasılmalarımın olduğunu söyleyip ya acile git ya da doktoruna haber et dediler ve aşıyı yapmadılar, bende özele gidiyorum doktoruma haber verdim, oda yanına çağırdı tabi ki, beni hemen nst ye bağladılar bir de ne görelim doğum sancıları ve kasılmaları🥲 ama gayet düzenli ve yeterli derecede doktorum açılmam var mı diye baktı allahtan o yoktu ama oğlum doğum pozisyonu almış, hemen iğne fitiller (makattan ve vajinadan) haplar verildi geçmezse seni bırakamam 34 de kadar doğurma dedi, ben neyse bunları aldım bi yarım saat sonra tekrar nst ye bağlandım ve asla geçmemişti hala düzenli bi şekilde kasılma sancı devam ediyordu, doktor bi hap verdi eve git bunu iç sonra tekrar gel dedi ( yalnız doktorumun yüz ifadelerinden herşeyi anlayabiliyordum, o kadar relax olan adam ne yapacağını şaşırdı 😂) neyse eve geldim dinlendim hapı içtim gittim şükür sancı geçmişti ( zar zor 😰 ) ama çok hafif düzeyde düzenli bi şekilde kasılma devam ediyordu zaten bende hissediyordum, o yüzden Cuma’ya tekrar gidip nst ye bağlanıcam, ben evvelden bişeyleri fark ettiğim için hastane çantasının çoğu şeyi hazır sadece çantaya konulacak dünde gelir gelmez emziklerini ve biberonlarını yıkadım artık valizi kapatma zamanı geldi, demem o ki kızlar kasılmalarınız düzensiz bile olsa dikkat edin doktorunuza haber verin veya acile gidin kasılma bebeği de rahatsız eden birşey zaten, ama şunu farkettim ben doğum sancılarını bildiğin alışkanlık haline getirmişim şanslı yanım açılmam yoktu olmasın diye de önlem alındı zaten 😂 benim diyeceklerim bu kadar var mı benim gibi olan ? 🌸😂