qlshozlkr Kızlar merhaba 2 gün önce 27.haftaya girdim bugün bebişimi 1 kez hissettim sadece,doktor 10 defa hissetmen lazım bi günde demişti,doktora sordum anne gergin olduğu zaman bazen hissetmeyebilirmiş.Sizde de oluyo mu ?
La_le qlshozlkr evet canım 27 de hastalanmıştım stres derken bı hafta boyunca bebeğim düzgün haraket etmedi günde 1 veya 2 defa haraket ederdi 28 girdiğim an eski haline geri döndü
qlshozlkr La_le Çok sağol canım içim rahatladı,bu aralar genel olarak kafam rahat değil kıştan beri, sanırım biraz da sıcaktan,uyku düzenim de yok sabah uyuyorum,kafamda sürekli geçmiş dönüyo ve eşimin aiilesine sövüyorum sürekli kendi kendime konuşarak.