BelizErstn
Caglaaa
ElifAbr
Arkadaşlar Bandırma ve Erdek'teyseniz kendinize mutlaka yeni doğan yoğun bakımı olan bir hastane bulun ve özel hastaneden uzak durun. Kriz anında tek yaptıkları sizi kışkışlamak. Hayal beye ve Gürsel'e kalsaydı bebeğim 24 haftalık alınacaktı neyse ki ben Kocaeli'de asıl takipleri olduğum için şu an 29 haftalığız ve hala benimle bebeğim.