Hulya-elrn Merhaba güzel anneler. Yarın sabah doğuma giriyorum sabah bana dua eder misiniz. Benım için ayetel kürsi okuyabılır mısınız ismim hülya
Buseyllzr Hulya-elrn sağlıkla alın kucağınıza inşallah Allah bir avazda kurtarsın bende okuyacağım birazdan 🙏
suleesrky Ben de sabah doğuma gireceğim nasipse. Uyuyamiyorum resmen heyecandan. Aşırı susadım su içmek de yasak. Ameliyat sonrası da 6 saat içemeyecekmisiz.😭
ozlem5757_ Allah kurtarsn inşallah hepimizi okudm bnde bna da dua edin yarın kontrolüm var açılma sancı olsn artk dayanamıorm 39 oldk
Hulya-elrn ozlem5757_ Rabbim hayırla sonlandrsın inşallah biran önce kucagınıza alırsınız az kaldı 🥰🤲🏻
Selencnbz Hulya-elrn Allah kabul etsin, ismine Ayet-el Kürsi okudum canım. İnşallahhhh Allah sağ salim,sağlıkla doğum yapmanı nasip etsin. Çok güzel olacak hissediyorum..
Hulya-elrn Selencnbz Çok teşekkür ederim allah razı olsun allah sizede hayırla kucagınıza almayı nasip etsin sağlıkla inşallah 🤲🏻🥰 doğurdum güzel geçti dualarınız için saolun 🌺😌
katrekubur Hulya-elrn aa şimdi gördüm postunuzu sizde doğuma gidiyormuşsunuz Allah yardımcımız olsun bende okudum inşallah sağlıkla alırız bebeklerimizi kucağımıza 🥹
Hulya-elrn hcrhcrhcr Allah razı olsun sizde insallah saglıkla alın ben aldım eve getirdim darısı size🥰🤲🏻