Gny18 Kevser-ozdemir 20 haftalık hamileyim 4 gun oldu başladı mide yanmam ☹️ Gaviscon ve rennie duo kullaniyorum çok şukur iyi geliyor. Ödemden mi oluyor ki mide yanması? Ama benim ödemim yok doktorum sağlık ocağındaki hemşire olsa söylemez miydi 😬
Buseyllzr Kevser-ozdemir 4.ayimda başladı yarın 38 haftalık oluyoruz zirvede yaşıyorum artık su icsem yaniyor. Soğuk süt soda dondurma soğuk salatalık bunlar rahatlıyor kısa süreli. Ama gaviscon alın derim en iyisi o ben kafama dikiyorum artık onu 😂
Kevser-ozdemir Gny18 yok ödem ayrı mide yanması ayrı ben merak ettiğim için sordum.Benimde hamilelikten önce mide yanmam midemden rahatsızlığım vardı hamile olunca durdu ama son haftalarda mide yanması başlar dıyolar