mucizevar Kızlar 8.ayıma girdim hamileliğimin başından beri hep sık tuvalete gittim geceleri ama şu son 3gündür tuvaletten rahatlamış çıkamıyorum afedersiniz daha çıktıktan 10 dk sonra sıkışmış hissediyorum gidiyorum sadece 1 damla.gece çok zor oluyor en az 10 kere kalkıyorum 3 gündür.Normal mi bu?biraz idrar yolu enfeksiyonum da var ama bu kadar olur mu?bunun bir çözümü var mı?
Ela6161 mucizevar valla ben 29.hafta 1 gittimmi 20 dk sonra yine gidiyorum ve sonra yine, birlac damla icin artik bez takacam diyorum ne tuvalet kagidi dayanir nede su😆
Duyguylmz mucizevar tek çözüm dogurmak☺️ Bende ilk gebeligimde son ayımda heke uykudan kalkıp gece 3 4 kere tuvalete gidiyordum. Bebiş büyükdükçe git gide artıyor☺️
EssoSavve mucizevar tek çözümü doğurmak canım başından sonuna kadar psikolojim bozulmuştu doğumdan sonra ilk defa rahatladığımı hissettim dedim 😩
ecemst_ mucizevar 35+3 deyim. Kendimi su tulumbası gibi hissediyorum🙈 boğazımdan giren su direk aşağıdan çıkıyor afedersiniz. Sağlıkla gelsin bebişlerimiz inşallah da doğum yaklaştıkça oluyormuş
mucizevar Ela6161 aynen öyleyim bende sürekli gidiyorum off keske çözümü olsa bunun süreklı yataktan kalkıp geri yatmak zor çünkü
aden_ 30 haftalığım aynı durum bende de var aşırı sıkışmış hissediyorum kendimi gidiyorum bişey yok, 5 dk sonra yine aynı 😂 bebek baskı yapmaya başladığı için baskıdan dolayı öyle hissediliyormuş daha da çoğalacak gibi bakalım hayırlısıyla bi doğursaydık
mucizevar aden_ evet daha da artacak gibi gece çok sıkıntı ama Allah seninde yardımcın olsun canım inşallah 🌸
mucizevar EssoSavve ayy bakalım eski halimi unuttum inan hatta bazen psikolojik mi bile diyorum kendı kendıme okadar garip geliyor 5dkya bir gelmesi
PrensesAnnesi- Bende öyleydim hamileliğin son zamanları böyle maalesef tuvalette sabahlıyordum nerdeyse doğurunca hepsi bitecek sık dişini
mucizevar ecemst_ Anlayabiliyorum baskı yapıyor bile sanki tutamıyorum.Sizin daha az kalmış doğuma.Allah hayırlı doğum nasip etsin canım sana ve bebişine inşallah 🤲🌸
seymaa4 mucizevar bende aynı durumdaydım gece sabaha kadar 20 dakikada yarın saatte bir ayaktayim su iki haftadır uyku nedir bilmiyorum bide sinir bozan kısmı dediğin gibi altıma yapicakmisim gibi koşuyorum iki damla sonra oturup aglayasim geliyor uyku sersemi bu iki damla içinmi kalktım diye 😅aynı bedende son günler geçecek elbet sağlıkla kavuşalım inşallah yavrularımıza 🥰
mucizevar seymaa4 aynı şeyleri yaşıyoruz demek ki canım çok zor ya Allah sabır hayırlı doğum versin inşallah her şey onların sağlığı için tabi 💐🌸
QUEEN088 mucizevar Ben daha yoruldum 3 ayina geçdim tuvaletde uyuycam daha.Ya insanoğlu ne kadar sık işer🤣🤣Vallah bunaldım)Uyayamıyooom