Ela6161 çok çok ilerde değil ki,
Doktorlar bizimkine her seferinde iri bir bebek diyor ve kiloları şöyleydi,
26+0 da 1020 gr
28+3 de 1560 gr
30+2 de 1900 gr
33+4 te tekrar gideceğim :)
Gelişiminin önce olmasından bir sorun gibi bhasetmedi şuana kadar doktorların hiçbiri. Tabi 4 kg üzeri olma ihtimaline karşı ve normal doğuramama ihtimaline karşı korkuyorum.