Aysnrhner evet canm sabah 8 akşam 8 e kadar alcam baya sağlam sancı var fakat açılma Yok dr um yarın sabah yine takıp akşam 5 e kadar bekleyelim yolda mejbur sezaryen dedi :( dr um diğer hastası aynı anda suni başlandı öğlen doğurdu hiç doğurmamış gibi geziyor misafirlerini ağırlıyor herşey kısmet oyüzden plan yapamıyoruz akışına bırakıyoruz en sağlıklı şekilde kucağımıza alalım bebişlerimizi 🙏🏻