Ssr2561 benımde yarın son gün dr um bekleyemeyecegimizi cunku bebegın kg agır oldugunu soyledı gıttıkce agırlasıp normal dogumu zorlastıracagını soyledı.Bugun kontrolum var 5 gun once yaklasık 4kg dı ve bugun ıcın gerekırse suni sancıyla baslatırız dedı.Ben bu konuyu cok arastırdım ve suni sancı ceken sonunda sezeryan yapmıs cok hıkaye dınledım.Sunı sancı ıstemedıgımı bugun doktoruma bıldırıcam bakalım ne olucak.