Ferhan-1 canim ilk hamileligimde olmuştu. Doktorum kardiyolojiye yönlendirdi bisey çıkmadı. Sonra hipotiroid çıktı gebeligim boyunca endokrinolojiye kontrole gittim. Kan sonucuna göre ilacın dozunu yükseltti yada indirdi. Öyle öyle geçirdim günleri. Sürekli yasin süresi dinliyodum o beni çok rahatlatiyodu. Dogumdan cok korkuyodum ya bu carpintiyla dogum anında kalbim durursa diye 😅 çok şükür hiç korktuğum gibi olmadı. İçini ferah tutmaya çalış endokrinolojiye gitmediysen bi de oraya gorunmeni tavsiye ederim