cgnduru 25 haftaligim şuan uçağa binebildim ama muhabbet arasında 28. Hafta itibariyle dedi çalışanlar 28. Hafta dahilmi yoksa 28 bittikten sonrami binemiyoruz uçağa
Aysu1616 cgnduru valla canım ben 35 haftada bindim doktorundan izin de almistim ama sormadılar bilr bende göstermemistim😂
Ecosss cgnduru ben havalimanı çalışıyanıyım gittiğin firmaya göre değişiyor sun Eks son 36 ya kadar rapor istemiyor THY de 28 itaberi ile tarihi geçerli rapor istiyor canım