DenzRya Kızlar transferime acok az kaldı korkular heyecanlar başladı bende. İlk transfer olcak ilkinde tutarmi acaba korkuyorum
Cinarveannesi DenzRya neden tutmasın. Benim ilk denemede tuttu çok şükür 23+6 Allah gönlünüze göre versin.
Berenibeklerken DenzRya benim ilk denemem de tuttu. 34 haftalık olduk bile. Allah senin de gönlüne göre versin canım.
Smk DenzRya benimde az kaldı olumsuzu düşünme niye tutmasın ki ben hep bebeklerimi almaya gidecegim diyorum olumlu olmalısın🙏
Gler DenzRya benim ilk transferde tuttu hatta yanımda uyuyo şimdi ve 19 haftalık hamileyim şu an stres yapma allaha bırakmak lazim bazen
Gler DenzRya inşallah kolay degil tabi 12 gun gecmiyo felan ama stres yapsanda daha zor geciyo yanında sevdigin insanlarla gecir daha kolay oluyor