Mamij_25 Kızlar doğum iznine kaçıncı haftada çıkacağım devlet hastanesi onaylı mı olmalı doktora kaçıncı haftada gitmem gerekiyor
Sedaerbil Mamij_25 ikiz gebelikde 30.haftada rapor alıyorsun calışamaz raporu cnm.hangi doktora gidiyorsan o doktor kaşe ve imza atarak veriyo
TazeAnne06 Mamij_25 30. Haftada başlıyor ben çıktım. O haftada olduğunuzu gösteren rapor hazırlıyolar sanırım özel de yapıyor bunu devlet şart değil diye biliyorum