Ayshen_ Yatarken en çok geceleri nefes darlığı yaşayanlar var mı? Nasıl uyuyosunuz? Bilmiyorum şişkinlikten mi nefes darlığından mı uyuyamıyorum.Ayaklarım da çok agrıyor
Rumeysaasgin Sabaha kadar ağzım açık uyuyorum kapatırsam boğulup ölürüm çünkü. Kocamdan tarafa da döneniyorum ağzım kokarsa rahatsız olursa diye yani heryerin ağrıyor aynı tarafa yatmaktan