-MinikveAnnesi- Ozlemdrn burada okuduklarınla karşılaştırma yapma sakın kafana takarsın bence normal gramı ve ultrasonda 1 hafta ileri geri olması sorun degilmis sonrasında haftasını yakalalıyorlarmış
Edabykl Ozlemdrn gercekten her bebek cok farkli oluyor ama sizinki gayet normal benimki 21+4 de en son gitmiştim 511 gramdi 400-500 arasi zaten normal haftasıyla uyumlu oluyor bide asil 30.haftadan sonra cok hizli kilo aliyolar 🌸
Misra- Canım benim de 22 hafta da 470 di hiç üzülme bence gayet normal. Her bebeğin farklı oluyor ilerde alıyorlar kiloyu 🤗🐣
Ozlemdrn aylinpalaa bizede normal dedi de ben istifra etmekten yiyemedim hiç ondan mı zayıf kaldı diye düşünüyorum bintaraftanda
aylinpalaa Ozlemdrn yok canım gayet normal bende çok istifra ettim ama bebeğim hep haftasıyla uyumluydu çok şükür. Kimseyle karşılaştırma bebişini😊