Sdfrgnr yaaa çok üzüldüm inşallah bahsettiği risklerin hiçbirini yaşamadan sağlıkla bebeğini kucağına alırsın, aksini mümkünse düşünmemeye çalış🙏🏻
Benimde kanamam yok ama 2-3 hafta önce pembe-kırmızı lekenme yaşadım, ondan bir kaç ay öncede akışkan 1-2 gün süren bir kanama olmuştu bunlara rağmen düzenli kontrol vs olmuyor maalesef bende risklerini bildiğim için tedirgin oluyorum, bir önceki gebeliğimde yine böyle ihmal, kendi haline bırakmışlıkları yüzünden dış gebelik yaşayıp sol tüpümü kaybettim:( Peki sende kanama dışınma herhangi bir semptom var mı?