Doğuştan tek böbrek ve yarım rahimliyim anne karnindayken gelişmemiş organlarım ve 22+0 günlük hamileyim düşük riskim hamileliğin başından beri vardı ve şuan erken doğum riskim basladi ve idrar yolumda enfeksiyon var doktor antibiyotik ve krem yazdı dün doktora gittim ve bebeğin kafası aşağıya inmiş erken doğum riskin var hiç bir iş yapma evde dinlenmen gerekiyor yürüyüş bile yasak dedi yatacaksin dedi zaman hiç geçmiyor gibi lütfen bana dua edin sağlıkla alayım kucağıma kızımı ve dün iğne vuruldum erken doğum engelleyici bir iğne