Balbirbebeksahibi Hanımlar 13.haftadayım yoğun kız hissediyorum ama çevremdeki herkes erkek diyor. Kız olursa İkra düşünüyoruz erkek olursa isim hiç düşünmedim çünkü kız hissettiğim için sanırım. Hadi birbirimize isim önerilerinde bulunalım 🫠♥️
Mervesofiye Balbirbebeksahibi canım benim de kızımın ismi İkra oğluşum şuan yolda 29+3üm onun da ismi Arel Saki olucak kız isimlerinde bir de öyküyü çok beğeniyorum kızım olursa bir daha koyucam😁
Tugceonur Balbirbebeksahibi Bir kızım var Elif Alya şimdi cinsiyetini bilmiyoruz ama kız olursa Ayda veya ayzem olucak erkek olursa alparslan duha olucak
Balbirbebeksahibi Mervesofiye ayyy bal gibi, bende fikir edinmek için siz cici annelerimize sormak istedim ♥️
Balbirbebeksahibi Yesim soyadımız çok uzun bulut Aras koymaya kalksam çocuğa eziyet 😅 ama arası da not alıyorum ♥️
112268 Kız olursa İnci ya da Defne koycaz erkek olursa henüz karar veremedim 12 haftaligiz daha 🥰🤰güzel mi sizce isimler
Balbirbebeksahibi 112268 inci ismini çok beğendim defney bu sene herkesten duydun diyebilirim 🫠♥️ Bence güzel güzelim inci daha hoşuma gitti :)
Tugceonur Balbirbebeksahibi iki yeni isim daha ekledik listeye fikir olsun peygamber sehabeleri yasir veya Talha
Ayca23 Kızlar mahir isminin yanına ikinci isim olarak ne yakışır düşünüyorum bulamadım halen 39+0 olduk kararlastiramadik
Balbirbebeksahibi Ayca23 Mahir Deniz, Eray Mahir, Mahir Efe, Mahir Kaan, Mahir ayaz gibi gibi isim önerleri var internete baktım da. Karar verirseniz buraya yazım yine bana da fikir olsun 🫠