Bende 1+5 oldum bugün kızlar ovülasyon ile hamile kaldım ilk testi yaptıgımda 5 gün varfı adetime sonra gözüme minnacık bir çizgi gibi geldi baktm dedim yok herhalde attım çöpe ertesi günü baktm çizgi kurumuş belirginlesmis tekrar yaptım ve baktm 5 dk da çizgi netleşti çok sasırmıstım ama en sağlklı olanı stres yapmamak ve günün gecmesini beklemek üzülmemek adına bende 2 yıldır deniyorum rabbim isteyen herkese versin inşallah vardır canım benim 🙏