Miatabby Bugün akşam yemekten sonra test yaptım ben 🤷🏼♀️ İlk 5-10 dakika çıkmayınca kaldırdım 3 saat sonra şimdi yatmadan bakıyım dedim kuruma olmuş orda da çizgi belirmiş . Bir bakar mısınız yükleyemedim de resmî de profil fotoğrafı yaptım
Birgul Miatabby https://mutluresim.com buradan fotoğrafınızı yükleyerek direkt linkler altındaki linkin sonunda yazan kopyala kısmına tıklayarak fotoğraf yükleyebilirsiniz. Linke tıklayınca açılmayan fotoğraflarda, bu linki kopyalayıp tarayıcınıza yapıştırabilirsiniz. http://mutluresim.com/
Mihrimahvuslat Miatabby benimde 6 haziran 🙈 yarınki idrarla dene bence sabah uyanınca yap ama eğer şüpheleniyorsan belirtilerin varsa şuanda bile yapsan çıkar
Mihrimahvuslat Cinarveannesi Miatabby Rukiye24 Test yaptım sonuç negatif silik çizgi bile çıkmadı bu bel kasık ağrılarımın sebebide hasta olcam ondan herhalde nasipte yokmuş hayırlısı elbette vardır bundada bir hayır 🤲🏻
Hamiyett Miatabby canım ben adetimden 3 gün önce erken gebelik testi yaptım negatif çıktı ama şuan 2 aylık hamileyim. Bence adet günün gecmeden test yapma kendimden biliyorum insanın piskolojisi bozuluyo.
Miatabby Mihrimahvuslat Erken gebelik elimde bir adet var kaset çok var . İşte bu kaset i akşam yaptım böyle oldu şimdi bir daha mı yapıyım 🤷🏼♀️🥹🤷🏼♀️
Mihrimahvuslat Miatabby yap madem elinde var ayy çok heyecanlandım 😁ve kaset testler bence daha doğru sonuç veriyor
Miatabby Mihrimahvuslat Valla maaşı testlere verdim erken gebeliği bekletiyorum o zaman 😂 Bir test daha yapıp geliyorum hemen dua edin ya valla dua edin 🥰🥰🥰🥰🙏🏻🙏🏻🙏🏻🥹🥹🥹
Mihrimahvuslat Miatabby hayırlısı neyse o olsun İnşallah bekliyorum sevincin yarıda kalmaz inşallah çok damlatma 2 3 damla yeter 😁
Miatabby Kızlar bu teste su tuttum hatta tazzikli su hiç gitmedi t çizgisi görünüyor bilmiyorum resimde görünüyor mu ama :( bir de yeni test deneyeceğim az sonra
Mor_papatya_ Miatabby Testin bozuk kuzum idrarı damlattiktan sonra hemen kaldırma tamamen emilsin teste inşallah vardır 🧿
Mihrimahvuslat Miatabby testte mi sorun var acaba yada sen mi idrarı çok damlattin 😬düz bir yerde tut idrarı öyle koyup bekle
Tanemveannesi_ Miatabby hadi yap kız cildiricam şimdi 😂 Rabbim gönlüne göre versin inşallah vardır 🤲🧡
Mihrimahvuslat Rukiye24 tek bir testim var o yüzden canım 🙈 sabah yapayım dedim ilk idrarla tam olsun bide bat 6 haziran erken mi olur 😬