Hamilelik öncesi panik atak ve anksiyete tedavisi görüyordum, hamile olduğumu öğrendiğim gibi ilaçlarımı kestim direkt. İlk başlarda hiç sıkıntı yoktu ama şu son zamanlar o kadar yoğun yaşıyorum ki 😣 aynı durumda olanlar var mı? Bir de hazirana girdik Temmuzda doğum olacak. Diğer ay doğumum var deyince aşırı korku sarıyor içimi, başka hiçbir şeye odaklanamıyorum