Merhaba,henüz oğluma isim seçemedik.Bir türlü evet bu olmalı deyip çıkamadık.
Sizlerden de fikir ve öneri bekliyorum.Mesela Atlas ismi hoşuma gidiyor.Eşim 2 isim istiyor kırmak istemiyorum.Yanına yakışacak isimler gelirse aklınıza paylaşırsanız sevinirim.