Busraaaaaa__ Ezgii0 bizede beş gün var son cuma kontrolümüz var ne gelen var ne giden normal ilerliyoruz şuan doğum pozisyonunda sancılarım var ama düzensiz bir an önce doğurmak istiyorum artıkkk🤦♀️🤦♀️😅
Nazendemm Ezgii0 benimde bugün 0 gün kaldı yazıyor. 40+0 dayız ve hala gelmedi hiçbir belirti yok iyice strese giriyorum 😪