Fadimeckrr Ya sizin ? Birde 40 ı tamamladıktan sonra program 41 haftayı felan görüyor mu meraklardayim🙈🙈😁
Emine003 Fadimeckrr valla canım ne ağrı var ne nişan gelmesi ne su gelmesi 😅🤦 Başından beri erken doğum riskim vardı iğneler fitiller haplar kullandım rahîm ağzı kısalığı vardı yattım hep felan derken şimdi de minik gelmiyo 😂😂 şimdi de o küstü bize heralde 🤣🤣 Senin nasıl canım var mı sancın felan
Esila75 Fadimeckrr salı günü en son nst de biraz sancım çıktı canım ama doğum edicek kadar yoktu bu sebepten doktorum tekrra önümüzdeki salı gel bakalım tekrar dedi salı gününe kadar Allah ne verdiyse yapicam artık gelmesi için minik hanım efendinin 🥰😀
Fadimeckrr Yunrey bizim 33 haftadan beri baş aşağıda ama hiç bi belirti yok , vajinam bugün baskı yaptı sadece o kadar 💃🤷♀️
Fadimeckrr Emine003 sancim yok , sanırım vajinama baskı yapıyor bebisim yürüken felan acıyor, bugün birde baya toplandı karnimda 🙈🙈 Bizde de nisan su hiç birşey yok artık çok beklemesin gelsin istiyorum 🤲😁😁
Yunrey Emine003 bizim minikte 30 larda sancım oldu korkutmadı değil 1 gün hastanede yattım sonra evde dinlenme şimdi hem dönmedi makat hemde doğumla ilgili hiç bir belirtisi yok ah bu bebişler
Emine003 Fadimeckrr bende gelmesini istiyorum artık canım ağırlaştım iyice gerçi ben hiç kilo almadım canım ya şöyle söyleyeyim 95.5 la hamile kaldım geçen hafta 93 kilo geldim 🤷 bebeğim de geçen hafta 3100 gr di boyu da 49 cm di bakalım yarın kontrol var heyecanla bekliyorum 🥰
Emine003 Yunrey bu minikler bizi korkuttu şimdi de gelmiyolar canım 😅 benim ilk oğlumdan belli olduğu için canım en başından beri fitillere ignelere başladık canım yani o korku en baştan vardı psikolojikmen yıprandım ama şükür geçti şimdi de minikler gelmiyo 😂😂 E canım senin şimdi sezaryen mi olcak makat gelişmiş ya