annecik12 yıllarca jiletle aldım, ağdaya dönmek için bi kere aldırdım o gün ilk ve son oldu, tabi herkesin acı eşiği farklıdır benim normalde çok yüksek ama kıl kökleri o kadar kalınlaşmış ki jiletten, dayanamadım ağladım bile 😅 lazeri hamileyken asla düşünmeyin çok tehlikeli