Derya_Kumsal1 kızlar merhaba ben 18. haftadayım, 2. hamileliğim, kızımda bu haftalar hatta İlk hissettiğimde 15. haftadaydım şuan hiç birşey hissetmiyorum. siz ne zaman hissettiniz ilk hareketleri.
Derya_Kumsal1 ikramomm korku var sürekli görmek istiyorum kontrolden kontrole zor tutuyorum kendimi çünkü çok olumsuz sonuç alan tanıdıklarım var yani 6. ay 7. ay bebeğin Bi anda kaybedilmesi gibi. riskli dönem geçti diyorum ama korkuyorum