Biyiklikedi suleceren Maalesef çünkü hiç bir zaman aynı doktora denk gelmedim. Eğitim araştırma olduğu için genelde asistanlar var ama ilgili hepsi de. Ben memnunum genel olarak.
Nezii gazi üniversitesi hastanesine gidiyorum özel polikinliğe riskli gebeyim muayene ücreti 358 Ayrıca batıkent medicalpark gülenay gençosmanoğluna gidiyorum muayene ücreti 440 İkiside muhteşem doktorlar💕
Zeynepylmz06 esmaozdemir76 valla ben memnunum suanda. Altındağ Çamlık ta oturduğum halde mecbur gidiyorum uzak çok. Ama memnunum napim önemli olan bu inşallah dogumumuda orda istiyorum insallah rabbim nasıp eder 🤗
Semrasular Gozde5 biz 13.500₺ anlaştık detaylı dahil değil 650₺ detaylıya verdik. Şuanda fiyatlar biraz daha artmış sanırım .
minik_koala_ve_annesi Buseyllzr yaa bende kararsiz kaldim aslinda koruda da dogum yaptiriyor ama nedense doktordan yana cok talihsizlik yasadigim icin bu dediginiz doktoru degerlendirmek isteyip de degerlendiremiyorum hamileligim 4 ay benim 6. Doktorum.olacak
Aysee20 Nuraslanklc şehir hastanesinde ücret karşılığı özel oda tutuluyor mu böyle bir duyum aldım ama emin olamadım
Nuraslanklc Aysee20 zaten özel odada ücretsiz kalınıyor vip odaları var diye duymuştum ama gerek duyup araştırmadım gebe okuluna gidin gereken ayrıcalığı tanırlar
Buseyllzr minik_koala_ve_annesi yaa size mi 8500 e geliyor normal fiyatı mi? Bide koruda yapıyor doğumu diye biliyorum
minik_koala_ve_annesi Buseyllzr evet canim koruda mesela pursaklarda a life var ora ile de anlasmamiz var 6000 tl
Ebru_cekin06 Blgayten 12.cd simdilik ama doguma Ankara şehir hastanesi tabiki ilk dogumum orda oldum super hastane
Buseyllzr minik_koala_ve_annesi ay çok iyiymiş emniyet personellerine de indirim oluyor mu acaba bilginiz var mı?
Edaerdqn @RabiaKaratas @Zeynepylmz06 ankara şehir hastanesinde refakatçi olarak eşin kalabiliyor. İsterse doğumda da yanında olabiliyor. Sancı çekerken de. Gebe okuluna kayıt olun ayrıntılı bilgi veriyorlar. Hatta eşinize sancı anında size yapabileceği bir kaç masaj falan da öğretiyorlar.
RabiaKaratas Edaerdqn çok teşekkür ederim canim. Bu bilgi kesin yani değil mi ? Israrla kalmiyo eş diyen bi grup varda
1cift1tekannesi Nuraslanklc ilk normalmi seze Edaerdqn gebe okuluna kaöıncı haftadan sonra başlanıyor. 24 oldum hala gebe okuluna git demediler
Zeynepylmz06 Edaerdqn canim olmasina olurum ama gebe okuluna egitimlere gitmek yuzyuze sart mı acaba online sa çok iyi olur . Cunku bu benim ikinci gebeliğim oglum var 20 aylik bir tane ve kimsemiz yok ankarada kimseye birakamiyorum hastanem de uzak bana yani egitimlere gidemem yuzyuzeyse eger egitimler . Her istedigimde gitmek mumkun olmuyor koyacak yerim yok oglumu . Mecbur babasi bakiyor ona gore ayarliyorum randevularimi . Eger online sa ama egitimler okula kayit olurum bilgin varmi bunun hakkinda
Hznpla Edaerdqn eşin doğuma da girebiliyor mu ayrıca gebe okuluna başlamanı onlar mı söylüyor yoksa belirli bir haftadan sonra kendin mi kayıt yapıyorsunuz?❤️🙏🏻
Balbirbebeksahibi Aylizbebek Kadriye çiçekli bayan doktor çok memnunum bir anne gibi merhametli ve şevkatli ısrarla kadriye hoca derim birsürü hastaneye gittim ama burda kaldım net ♥️
Edaerdqn RabiaKaratas yok kalabiliyor yani en azından hemşirenin bana anlattığı bu yöndeydi. Bende merak edip gittiğimde sormuştum ayrıntıyla.