Dlnsmsek06 Eparlak hocanın Kendi özel kliniği ne gidiyorum her muane 700tl kan tahlillerini cebeci tıp fakültesinde yaptırıyorum doğumuda orda yapacağım
Dlnsmsek06 Eparlak hocayı araştırdım internet üzerinden klinik numarasına ulaşıp bilgi aldım benim doktorumumun adı :Cem Somer atabekoglu Next level AVM nin içinde eğer düşünüyorsan iletişim numarası verebilirim
Tugceonur Hznpla Çoğunun ya eşinin yada kendi klinikte çalışıyor zaten şuan benim ordaki doktorum ayrıldı sadace özel hastaneler ile calısıyor ama necati beyin eşinin kliniği olduğunu duymuştum
Benannemioluyorum Denizzeynepelif_22 Ebru hoca çok yoğun oluyor ve normal doğum yaptırmıyor diyorlar siz ne düşünüyorsunuz nasıl duydunuz acaba ben de onu düşünüyorum ama iletişimi nasıl ilgili mi
Denizzeynepelif_22 Benannemioluyorum evet çok yoğun normal doğum yaptırıyor çok ilgili benim sıkıntılarım oluyor rahatlatıyor ama fiyatı diğer doktorlardan artmış çok talep ve doçent olduğu için tavsiye ederim ben çok seviyorum
Gmzenr Tugceonur hayır ben ondan demedim sordum yok demişlerdi o yüzden öyle söyledim kusura bakmayın.
Ocean-blue Ben özel muayene ile anlaştım doğum güven hastanesinde olacak 8 ay önce herşey dahil 12.000 di. Şimdi doğum hariç 12.000 olmuş.
nrcnclik Tugceonur Tuğçe Hanım hangi doktora gitmiştiniz ve ne kadar ücret ödüyorsunuz muayene başına doğuma ücret ödediniz mi bizi de aydınlatırsanız biz de sizin gibi yapalım 🤗
Tugceonur nrcnclik 5.000 tl doğum ücreti ödedim muayne içinde normsl devlet hastanelerinde bu tarama testlerini yaptırdım sadace doğuma para verdik ama önemli muaynelere kliniğe gittim 300 tl veriyordum şimdi 650 olmuş muayne ücreti
Semaozz Balbirbebeksahibi evet 750 demişlerdi yanlış hatırlamıyosam paket dışında olmasını bende çok saçma buldum , zübeyde hanımda yaptırmıştım o zaman