Kubrq doğumum geldi ama doğurmak istemiyorum hiç heyecan yok sdce dogmasin istyrm gibi bana ne oluyor anlamadım gitti😐😐 depresyon a giriyor um dogurmadan galiba
Maviss35 Kubrq 😂😂 kız millet diyor bian önce doğurayım kurtulayım bebeğime kavuşayım sen ne diyorsun 😅😅
Ayco Kubrq bnde dogurmak istemiyorum zamanı gelmeden ama dogurcam galiba kahferengi lekelenme geliyor benden😞
Mldrn01 Bende aynı gündeyim ve sağlıklıysa hemen doğsun diye her gün dua ediyorumm yahu hiç endiselenme sakin kal kavusacksin İnsallahh 🙏
Aysegul30 Kızlar bende de korku başladı ya 36+4 üm şimdi kontrol deyım bugün haftaya ıcın günü konuşacaz 😐