Prens33 Arkadaşlar 5 gün oldu doğum yapalı ama 4 gün ayaklarım balon gibi şişti doğum sonrası bu şekil l olanınız varmı.sezeryan doğum kordon baglattim etkisi olabilirmi
Narina123 Ben normal doğum yaptım .Doğum öncesinde hiç şişmedi Doğumdan sonra balon gibi oldu .Ayaklarımı sürekli yukarı kaldırdım geçti çok şükür .