Merhabalar güzel anneler Güzel dualarinizi eksik etmeyin lütfen🙏💙
1 aydir sırt ağrısı cekiyordum. 2 gun bacak ağrısı daha sonra kasık ağrısı derken 1 haftadir heryerim şişti.
Bugün de bel yanlarimin ağrısı sıklaştı.
Acilde nst de sancim çıkıyor ama açılmam yok. Son 1 günümüz açılmam olmazsa suni sancı ile doğumum olacak. Bebeğimin kafasi kanalda 38+6 haftalığız.
Bi an önce sağlıkla doğurmak isterken, sancılar beni öldürüyor gibi hissedip biraz daha günüm olsaydi diyorum.
Çok zor doğum odasinda tavana bakıp beklemek.
Rabbim benim gibi olan herkese yardım etsin insallah.
Dualariniza bizi de eklemeyi unutmayin. Oğlumla gülümseyerek anlatacağım bi doğum geciririz insallah.
Şimdiden teşekkür ederim dua eden , edemeyen herkese. Allah yavrularimiza kavuştursun 🙏🙏