_ilkanneligim Merhaba hanımlarrr, Ben 16+4’dan yazıyorumm hamileliğimiz nasıl geçiyor ve kaç kilo aldınız? (Ben daha hiç kilo alamadım☹️) Bebeğinizin cinsiyetini öğrenebildiniz mi?🥰
Duugub _ilkanneligim bebeğin kilosu yerindeyse senin alıp almaman sorun değil. Ben ilk hamileliğimde 8kg almıştım sadece. Bu lar 20. Haftadan sonra oldu. Şuan 2. Yolda 8haftalığız daha bakalım bu sefer ne olacak
ebrusrkn Yarım saat sonra 36+3 olucam 6 kilo almışım 2.gebelik 2.kızım hayırlısyla doğsunlar inşallah 🥰
_ilkanneligim Duugub bende büyük ihtimal o haftalarda alacam gibi ilk zamanlar kusmalarım çok oluyordu ve iştahım kesilmişti şimdi yeni yeni iyi yemeğe başladım☺️ Sizde sağlıkla kucağınıza alırsınız inşAllah ☺️
aysegulmelda _ilkanneligim Merhaba 8 haftalık olduk bizde 👶🏻 Kilo almadım aksine 1 kilo kaybetmişim çünkü bulantılarımdan hiçbirşey yiyemiyorum 🥺