İyi akşamlar,
20+4deyim ve ilk gebeliğim fakat şu ana kadar hiç hareket hissetmedim hatta bugün renkli ultrasonum vardı orada aşırı hareketli bir bebekti ama ben nedense asla hissetmiyorum. Herkes soruyor hissettin mi falan diye ama hayır acaba ben mi anlamıyorum böyle bi durum yaşayan var mı?