Babyhappyy bana 20 haftalıkken vermişti doktorum siz çook erkn kullanmışsınız ama ben kabızlıktan dolayı bıraktım içemiyorum iki tane multivştamin içiyorum imom ve decavit biri sabah biri akşam . Yiyeceklerden de almaya çalışıyorum eksik de değil çok şükür ama benide çok kötü yaptı bırakmak zorunda kaldım