Melikeex
benim açıklığım var akıntımda sürekli oluyor akıntıyı artık normal karşılıyorum. Enfeksiyon da olabilir. Hem akınyıya hem sancıya sebep olur.
Ama yinede gidin alttan rahim uzunluğunuzu ölçsünler. Nst de bağlarlar.
Normal şartlarda bu haftalarda kasık ağrıları vs normal diyorlar. Doktorunuz alttan baktıysa açılma, kısalma vs yoksa rahatlayın. Birde almıyorsanız magnezyum takviseyi alabilirsiniz hafifletir ağrılarınızı.