Maalesef calısmak zorunda olan bir anneyim. Sabah 7 öğlen 3 çalışıyorum ama full ayaktayım dinlenme saatimiz yok. Bundan kaynaklı mı saat artık öğlen 1 e doğru kuyruk sokumum ve kalçalarıma sızılar ağrılar giriyor ağlayarak saatimi tamamlıyorum. Bu ağrılar normal mi acaba ya endişelenşyorum korkuyorum