1_prensesannesii nehirimmmm sanırım normal yalancı sancı veya kasılma olabilir sıklaşırsa doktorunuzla görüşebilirsiniz
hulyagks nehirimmmm normal sancı geliyor. Rahme yerleşme agrısıymıs ben de de var doktoru aradım o söyledi
Tgcbyrm nehirimmmm ben de öyleyim ya benim tek fark yatınca sertleşiyor sürekli ayakta otururken birşey yok sancı anlamınamı geliyormuş😱
Diloss_14 nehirimmmm ayağa kalkınca sert yatınca yumuşak bende anlamadım ağrı sızı hissetmiyorum pazartesi doğum
nehirimmmm Tgcbyrm bugğn kontrolüm vardı artık normal dedi nst de sancm çkmadı yalancı sancymış doğuma hazrlyo kendini dedi