Dmttthemum aslında benimde tesadüfi oldu herşey, sağlık ocağına gittim belim ağrıyor hamileyim diye ebelerden bir tanesi dedi ilk zamanlarda normal değil bu, iyi bir doktor araştır ve hemen git dedi.
Arkadaşım hastenede çalışıyor ve az çok o yerdeki en iyi doktorları kötüleri duyuyor, bana direk gittiğim doktoru söyledi( bak düşük yaptıysan direk buna git diye)
Tamamen şans eseri gittim , normalde birçok doktor hamileliğin ilk zamanlarında vajinal muayene etmez benim doktorum direk vajinal istedi rahmini bebeği komple görebilmem için dedi ki iyi ki öyle yapmış çünkü bir önceki düştüğümde hiçbir doktor alttan muayene etmedi , belki etselerdi ilk onlar fark ederlerdi kanda pıhtılaşma olup olmadığını.
Doktor gerçekten şans işi.
Her anne ve anne adayının iyi bir doktor rehberliğine ihtiyacı var.