Merhaba ozel hastanede takipliyim ama dogum fiyatlari iyice artiyor gun gectikce ucuncu gebeligim oldugu icin dogumda tuplerimide baglaticam baya bi ucret olusuyoo .. zeynep kamilere hamileligimin basinda iki kez gitmistim dogum icin orayi dusunuyorum oneriirmisniz gidenler varsa ve ozellikle sezeryan olan annisler bilgi verirmisiniz ? Son bi soru daha sorucam devlette takipli olmayip haftam gelince yani 38. Hafta olunca gidip dogum yapabiliyormuyum yoksa kabul etmiyolarmi takipli olunmadigi icin tesekkurlerr simdidenn 💕🌺