bahar_ayax iyi akşamlar kızlar 36 halftalık hamileyim ve kan sulandırıcı ıgne kullanıyorum havalar da baya sıcak oldu artık ignelerimi oda sıcaklığında mı bırakayım yoksa buzdolabına mı koyayım
Deniz2961 bahar_ayax merhaba onu bilmiyorum ama.bn size bir şey sormak istyrm.dgm.yaptm.doktr bu iğneyi verdi bacağımdan vuruyorum ben vuruluyor dimi
bahar_ayax Deniz2961 bacaktan gobekten ve koldan vuruluyo ben ilk aylarda gobekten sonra koldan vurmaya başladım artık
Motherbabys Bende önceden buzdolabına koyuyodum simdi karanlık ortamda dışarıda bırakıyorum yanlışmı yapıyorum acaba🤔🤦♀️
A_r_m_i07 Motherbabys bende dışarıya koyuyorum 🤔dolaba koyulması gerekse eczacı söylemez miydi benimde kafama takıldı
ErdoganGamze Motherbabys Bana da öyle birşey hiç söylenmedi. 22 haftalığım. Şimdiye kadar bir sorun olmadı, umarım bundan sonra da olmaz
Ozlem2134 Bende oksapar kullanıyorum oda sıcaklığında tutuyorum doktorum özellikle dolaba koyma dedi soğuk olunca daha çok acıtabiliyormuş.
Haticecebrail21 bahar_ayax hic dolaba koymayin oda sicakliginda kalsinlar.Ben her ay 15 kutu aldigim icin yatak odamin dolabina koyuyorum isik gormuyor ve pek de ısınmıyor