Tubakskn11 20 haftalık hamıleyım Benım doktorum daha vıtamın falan yazmadı sadece demır takvıyesı verdı elevıt alıyımmı dedım onuda alabılırsın dedı demır ılacı ıcemıyorum dıye sız hangı vıtamınlerı kullanıyorsunuz ?
Bayancorek Tubakskn11 Mom vital plus, gynoferon , wellcare b ve d vitamini kullanıyorum 13. haftadan beri ; doğuma kadar devam edeceğim.
-MinikveAnnesi- Tubakskn11 Demir kalsiyum magnezyum d vitamini ve multivitamin kullanıyorum. Sana neden hicbirsey yazmadı acaba vücudumuzun bu takviyelere ihtiyacı var
Tubakskn11 Ozgeozgul sımdı baktım hemen omega falanda var ıcınde doktorunuzmu verdı kac haftalıktınız
Tubakskn11 Bayancorek gyno ferroyu bırakmak zorunda kaldım ıcınde b12 folık asıtte vardı ama yan etkı yaptı kalan doktorunuzmu verdı aızmı aldınız
Ozgeozgul Tubakskn11 bide magnezyum kullanıyorum evet doktorum verdi 12. Haftadan beri kullanıyorum omega 3 ü de 21. Haftadan beri çünkü o zamana kadar balık tüketiyordum
Tubakskn11 -MinikveAnnesi- demir yazdı bırakmak zorunda kaldım aslında ıcınde b12 folık asıtte vardı yan etkı yaptı suan demır kullanmıyorum bıde d vıt yazdı ama omega multı vıtamın kullananları gorunce bunları yazmadı
Bayancorek Tubakskn11 Sağlık ocağı vermişti d vitamini olarak monovit olanı ama doktorum onu uygun görmedi. Wellcare aldırdı o yüzden çoğunu, damlalara nazaran spreyler daha güzel artıyor daha etkili dedi. 🌸
Nskyhn Tubakskn11 demiri icemediniz mi çünkü ben de hap icemedim sonra içtim alıştım derken hap beni mahvetti. Bu sefer toz demir ilacı verdi suya katılan vişne suyu tadında her gün içiyorum çok iyi gidiyor hatta kan değerlerim yükselmiş
-MinikveAnnesi- Tubakskn11 demir çok düşüyor hamilelikte degerini mutlaka takip et aşırı yorgunluk halsizlik yapar yoksa ilacta icemiyormussun ben toz su da eritilenden iciyorum tadı vişne suyu gibi rahat oluyor içimi
Tubakskn11 Nskyhn ıcemedım ıshal yaotı tuvaletten cıkamadım ıstahımı kesıyor mıde bulantısı yapıyor doktor bıkere degıstırdı otekıde aynı bı farkı yok kanımda 10.4 ıcmem gerekıyor ama napıcam bakalım suan ıcemıyom
Tubakskn11 -MinikveAnnesi- evet bu vısne suyu gıbı olan yazılmıs ama doktor hap olarak degıstırdı hıc bunu yazmadı ısmını yazarsanız sevınırım onu alıyım barı eczaneden yan etkı yapıyormu
Nskyhn Tubakskn11 benim icitigimde öyleydi ama bu toz olan suya katılan vücuduma hiçbir şey yapmadı buradan da yorumları oku istersen. Fertamir ismi. Doktora da sor vişne suyu tadında. Her gün içiyorum iyi bunu yazmış yoksa hiçbir şey icemeyecektim
-MinikveAnnesi- Tubakskn11 fertamir ama doktoruna sorup yazdırmadan alma bence yan etkisini görmedim sadece klasik demir ilacları gibi dıskıyı etkiliyor biraz
Hafize3536 Tubakskn11 bende hamilelikte demir ilaçı içemedim en sonunda demirim sıfırlandı halsizlik bitkinlik mahvoldum yani doktorum serumla takviye verdi bi tüp yetti bana şuan 36 haftamızdayız bakalım vitamin olarak ben kıbrıstAyım kullandığım vitamin türkiyede yok geldim aradı. Okadsr orda yoktu
edis22 Tubakskn11 ilk 3 ayi fulik asit kullanilir sonrasi vitaminler omga3 demir ilaci vitamin d kullanilir. Benimkide unutmustu yazmayi ama kendim aklimdaydi soyledim ilk 3ayin bitiminden yazdirdim basladim kullanmaya. Hamilelil bitimine kadarda kullanman gerek
Tubakskn11 edis22 folık asıt klasık zAten ben 3 aydan sonra olanları bılmıyorum demir d vit yaZdı omega yazmadı demirıde kullanamadım zaten