İki normal doğum yaptım. İlkinde doğum sonrası en korktuğum şeydi büyük tuvalete çıkmak. Hatta hep sıvı beslendim ki zorlamasın beni diyerek. Neyse ki 4. günü tuvaletim geldi ama ben o kadar korkuyordum ki kendimi sıkmaktan tırnaklarım etime geçmişti ama hiç korktuğum gibi olmamıştı. Hiç ıkınmadan kontrollü bir şekilde yaptım ama tamamen sıvı beslenmemin ve kayısı hoşafının etkisi vardı.