Bende ayniydim senin gibi kızım 6 7 aylıkken hamile kalmışım biraz sancılı oldu hamilelik ama bence cinsiyetle alakalı bu sancılar neyse şimdi ikisi beraber büyüdü ilk eve geldiğim gün çıldıran çocuğum şimdi kardeşine laf söyletmiyor ve bollllca kavgalarımiz var bide birlik olup benide görmüyorlar babalarıyla ama yinede büyüğü beni atmıyor arkamda duruyor rabbim acısını göstermesin sana rabbim kucağına almayı nasip etsin inşallah