Kızlar 12 haftalık bir düşük yapmıştım geçen sene bu ay da kimyasal yaşadım ve doktor sağolsun hiç uyarmadı ama ben gidip kanda pıhtılaşma testi yaptırdım ve Protein s düşük çıktı başına gelen var mı yine doktora gideceğim fakat önce bunu tecrübe eden arkadaşlarla fikir alışveriş yapmak istedim