Tasbebek Kızlar biraz sohbet edelim nasıl geçiyor gebişlik? Son randevunuz nasıl geçti bebişlerin boyu gramı nasıl 🥰
seda2209 Tasbebek dün gittim kontrole ters bir şey yoktu çok şükür 17 haftalığız ama benim durumum vahim. 4 aydır geçmeyen istifar ve bulantılarımla baş başaym 😂
Tasbebek seda2209 ya inşallah bir an önce geçer canım ben bulantı olunca yeşil elma tuzlayıp yiyorum belki iyi gelir dene istersen
Serap-Yigit 16 haftalık boy kilo söyledi ama unuttum😂 iyi bir sıkıntı yok dedi kalanını duymadım o yüzden. Demir başladı ve D vitamini. Ayrıca başka vitamin vermedi doktorum
Tasbebek Serap-Yigit hahah iyiyse gerisi önemli değil bende Demir d vit yanında bir de ocean mummy kullanıyorum cnm
Serap-Yigit Tasbebek ben sordum ama tavsiye etmedi. Hap yutamadığım için de üzerine gitmedim. Balık ye dedi