svbarut sezaryen olursa bi süre kullanamam gerçekten. Alttan da kopçalı olmasını istedim ki yukarı doğru kayma yapmasın. Normal doğum düşünsem de Rahim konusu kafamı karıştırıyordu sadece . İlk hafta elastik atlet kullanırım ve Rahmi toparlamaya yardımcı olan masajı yaparım bol bol. Sonra kullanırım inşallah