Merhaba kızlar bugün doktor kontrolüm vardı. İlk doktora gittiğimde son adet tarihimle bebeğin ultrason görüntüsü arasında 5 gün vardı sonra 2 gün fark kapandı bayadır böyleydi ama bugün doktora gidince 1 hafta geride olduğunu söyledi ama bütün değerleri normal sağlıklı bir sorun olmadığını da söyledi sadece eşi aşağıda dedi geçen hafta detaylı ultrasona girmiştim orda da herşeyi sağlıklı çıktı kilosu boyu organları hatta doktorum kız bebeklerin böyle bir hafta geriden geldiğini normal olduğunu da söyledi ama aklıma takıldı neden bir hafta geriden geliyor olabilir 🤔🥺