Kizlar dün sabahtan kahverengi akintim geldi. Hemn Doktoruma gittim. kanama alanlarım var. Eski kandır dedi Bebeğime bakti sagliklı dedi. proluton iğne yazdi birtane. Ama kesilmedi. Bu gun sabahtan beri çamur gibi geliyor. Basına gelen varmi ? Doktora gitmelimiyim tekrar ? Daha önce buyuk bir kanama yaşadım. İster istemez tedirgin oluyorum.