Kizlar birkaç hafta önce sağlık ocağına kan verdim şekerim 45 çıktı.surekli başım dönüyordu.2 oldu ne zaman tatlı yesem benim tokluk şekerim 80 oluyor.ve tatlıdan sonra berbat oluyorum.aslinda daha çok çıkarması gerekirken.bugun ölçtüm açlık 82di.evde şeker aleti var onla ölçüyorum doğru sonuç veriyor. Yani anlamadığım neden özellikle tatlı yedikten sonra tokluk şekerim düşüyor başına gelen varmı.19+6yım bu arada.