dfnomr Bebeğim çok sağlıklı cok şükür bir sorun yok fakat aşagıda oldugu için işlem uzun sürdü. Sonra progestan yazacagım kullanın ama fazla kullanmayın dedi benim ilk gebeliğim tecrübesiz oldugum için hocam bi zararı olur mu dedim zaten muayene uzun sürdüğü için biraz gerginleştiğini hissettim canımı yakarak bakıyordu resmen hala kasıgım agrıyor Bana kullanıp kullanmamak size kalmış herşey mükemmel olcak diye birşey yok hamile kaldıysan bunları göze alcaksın gibisinden bi cümle kurdu şaşırdım kaldım evet detaylıca güzelce baktı hakkını yiyemem ama o kadar ücret ödüyoruz biraz hosgörülü cevap vermesini bekledim sonra da zaten bişey sormaya cekindim kafamdaki sorular kaldı hep en son 2 tane foto yollamıslar mailimize biz bebeği görcez diye cok mutlu olmustuk ama 2 fotoğrafı görünce şaşırdık bu sebepten pek sevemedim :/